2011. május 25., szerda

Klippan 2 vagy 4 ágyas IKEA-tól

Klippan 2 vagy 4 ágyas IKEA-tól:
Meg kell lépni, mert a mi kanapé. Ezek jó formában, és csak 2 éves. Én vettem az IKEA-ban, ahol lehet kapni még mindig egyedi előlapok a Klippan körül helyezkedik el a nappali átalakítani az ő kívánságait. A 4 üléses van a természetes színű alap referencia néhány foltok, de ezek nem láthatóak, ha van egy hivatkozás róla vonz, hiszen a javasolt egyébként, a 2 üléses úgy néz ki, mintha új lenne. Én is az utalásokat a kérelem mind az én fekete kanapé szabad, hogy aki ezután indított a vevő tartalmazó és fémtisztítás úgy kinézni, mint új megint. Adok mind a kanapé csak együtt, és azokat is felkapott egy pillanat. A méretei 2-ágyas: Szélesség: 180 cm Mélység: 88 cm Magasság: 66 cm Ülésmélység: 54 cm Ülésmagasság: 43 cm Ülőhelyek száma: 2 db termék mérete 4 ágyas Szélesség: 250 cm Mélység: 88 cm Magasság: 66 cm Ülésmélység: 54 cm Ülésmagasság: 43 cm Ülőhelyek száma: 4 A kép, amit kölcsönzött Ikea, a kanapén sötétebb, mint a látható, természetes színű, bézs tendencia. Kizárólag a Pick Up. A kérdéseket e-mailben, és én vagyok a reggel, délután is telefonon keresztül.

Készítette eBay apróhirdetések iPhone App. most ingyen .
Ár: 400 EUR VB